דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב כרטיס ביקור מסעיר 

מאת    [ 28/05/2010 ]

מילים במאמר: 288   [ נצפה 3027 פעמים ]

ישנן אינסוף דרכים להציג את עצמך לעולם. ראשונות יעלו בדעתך הדרכים המוכרות, אלה שכבר נתקלת בהן לא פעם. הראשונות שיעלו בדעתנו הן הדרכים החדשות, המקוריות, אלה שעוד לא צעדו בהן. הדרכים שמותירות את הרושם החזק ביותר.
אין דרך נכונה ואין דרך שגויה ל עיצוב כרטיס ביקור. אולם, יש דרך הנחרטת בזיכרון ומובילה לפעולה, ודרך אחרת, המובילה למעיינות השכחה.

למה חשוב להיות שונים?
כרטיס ביקור הוא הרושם שיישאר ביד הלקוח הפוטנציאלי שלך לאחר הפגישה ביניכם. הוא צריך להזכיר ללקוח מי אתה, במה אתה עוסק, מה מיוחד בך, ומדוע כדאי להמשיך ולהעמיק את הקשר ביניכם.

הכרטיס צריך לבלוט היטב בין עשרות הכרטיסים שכבר יש ברשותו. לכן כדאי כי עיצוב כרטיס הביקור יהיה שונה, לא קונבנציונאלי, לא דומה לשום דבר שנחשף לעיניו בעבר, שובר את כל התבניות. 
רצוי שהכרטיס שלך ימציא מחדש את הגלגל.

רצינות אינה מחייבת קונבנציונליות
פעמים רבות, לקוחות העוסקים במקצועות "רציניים" (עורכי דין, רואי חשבון, פסיכולוגים) יירתעו מכרטיס ביקור מעוצב, בשל חשש מכך שכרטיס כזה ייצג קלות דעת.
מיותר לציין שאני אוחזת בדעה ההפוכה. אני גורסת שדווקא הבחירה הקונבנציונאלית בכרטיס ביקור שכיח בגווני שחור/לבן/כחול, עם פונט שיגרתי, בגודל הצפוי ובצורה המקובלת – דווקא בחירה כזו משדרת חוסר יצירתיות, חוסר השקעה, ושקיעה משעממת בין גבולות המסגרת הידועים מראש.

מוטיב ההפתעה
במילת הקסם אנו שואפים להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש, במלוא הגמישות, במלוא היצירתיות. אנו תופרים פתרונות מדויקים ומקוריים לכל לקוח ולקוח. אנו שואפים שכל מוצר מוגמר היוצא תחת ידינו יהיה בלתי נשכח, מסעיר, דורש תגובה.
ומה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט:


    • הטיפוגרפיה.
    • בחירת הצבע או שילוב הצבעים.
    • הגודל.
    • הצורה.
    • החיתוך.
    • הלמינציה.
    • החומר.
    • האיור.

כל תו קטן, השונה מהתבנית הצפויה, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי.

שיר מנור, קופירייטרית, מעצבת גרפית, מנהלת "מילת הקסם", http://www.milat-hakesem.co.il. "מילת הקסם" המציעה לעשרות לקוחות מרוצים חבילה שלמה של שירותי כתיבה ועיצוב גרפי. בין לקוחות מילת הקסם: אסם, סיסקו, אמישראגז, דן תחבורה ציבורית, ישפאר, מרינה הרצליה, אלקטרה, היפר רוזנפלד, UPS, משרד הביטחון, הסוכנות היהודית, espresso club, American Aviation, עידן חדש, מכון וייצמן, ביוסנס, ירושלים של זהב, רולתג, פורטל האמנויות הישראלי, רולתג פארמה, Easywed, אורגל ? נציגת GROHE בישראל, פסגות פתרונות מחשוב ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב